charmör



Vi har busat hela dagen o tydligen hade den lilla charmören suttit o flirtat med en av mammorna på skolan, haha! De ska vara MILF:ar tydligen för den lille skiten! (Kommer du ihåg vad de betyder nu, mamma, hihi)

Vädret är är fantastiskt! 30 underbara grader! Tjohoo, va sugen man är på att komma till kylan =P Gå från klänning o flipflops till Canada goose o termobyxor, tralalala! Haha, nu ska jag inte vara negativ, jag ser faktiskt fram emot att HÄLSA på =) O de bästa är ju faktiskt att man åker mellan sina två hem så de är ju inte särskilt mkt man behöver tänka på! Har man glömt ngt så har man ;) Så länge de inte är julklappar, I-20 o pass så är de lugnt! En vecka! Sen e man hemmavid =) JAG LÄNGTAR EFTER ER!

Btw, är inte ett dugg nervös för flygningen o de har jag underbaraste Ann att tacka för! Så glad jag är för det! Som jag o Emma kommer sitta o pimpla vin o skratta hela vägen =) Så skoj att vi har varandra att åka den långa färden med nu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att flygresan känns bra!

LÄNGTAR EFTER DIG MED!

2010-12-14 @ 08:43:12
Postat av: Sanne

Hej på dig, du är så välkommen hem och känna det underbara vädret, ut o åka pulka det låter mycket bättre än den värmen du är i. (Jag skulle vilja byta med dig)kram Sanne

2010-12-14 @ 08:57:13
Postat av: Matte

Du slipper iaf sitta i garaget när du kommer till kylan..

Och ang resan.. Då har du inte hört om självmords bombaren i sthlm ?

Han var tydligen inte ensam.. och jag hörde på radio att de snackade om troliga fler attentat...

Nojja nu inte ;)

XOXO

2010-12-14 @ 22:38:09
URL: http://mattepatte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0