julstök



När jag låg inne på rummet så pågick det visst värsta julstöket i köket!



Jag var snäll o ville hjälpa till... Blev betrodd med att sätta ut såna här, tack för den liksom, haha! Jag har ju inte ens receptet på hur man kokar ägg sa mamma, haha...



Jag tappade upp lite vin istället o gick in o gullade med Isadora =) När pappa kom hem sa han: Dricker du vin klockan 12??? JA, jag har ju semester =P Sen var genast allt roligare, skrattade så jag nästan kissa på mig av kattungarnas bus, haha!



Johanna gjorde den sista finishen på sina bullerbyhus och jag tittade på =P Visst är de grymt snygga? Hon är duktig hon!



Sen satte vi oss i bilen för massa ärende... City Gross, Coop, Systemet, väla, YAY!



J köpte Asti till oss men hon drack upp hela själv den lilla alkisen för jag däckade helt utslagen när de började pynta granen! Sen sov jag i 12 timmar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0