amerikanska jultomten - liz =))))))))))



OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Åhh, så otroligt glad jag blev när jag fick julklapp av D o L idag =))) Kan ni gissa vad de är? Hihihihihihi! Jag är sååååååå lycklig o mina är silver ist för guld! Liz är verkligen fenomenal på att hitta omöjliga saker! Hon hittade ju även den identiska kuffen som jag var besatt av i våras!!! Åh så glad jag är! Fast jag tror inte jag tar med dem till Sverige... Saltränder - NEJ tack, inte om man inte behöver =P



Kommentarer
Postat av: Malin

Nä, tell me=)

2010-12-10 @ 08:09:12
Postat av: Emma

Stövlarna jag letat efter i hela LA =))) Shit så glad jag är, har själv bara hittat dem i en storlek o de var för en Rosita fot =P

2010-12-10 @ 08:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0