landat



Det var ganska kul att flyga med Emma =) Det började med att vi i LA fick bli nakenscannade, haha! En upplevelse där vi stod med benen brett isär o bara kiknade av skratt! Emma blev även dammad på krutrester, haha! Hon tog det som en komplimang!


Danmark såg kusligt ut som Antarktis! Den här gången var Delta inget att hänga i julgranen!

 

När vi kom fram till Kastrup så var det att pälsa på sig av det man hade! OMG, så kallt det var! Vi köpte biljett till Helsingör o båtarna för att få veta att det inte kom några tåg från Sverige... JAha, vi gav det en halvtimme o sen kom där ett fullproppat tåg som vi klämde in oss på! Mysigt med närhet, ha!




Ett måste på båten =P

O hemma väntade mamma o Johanna =))) Jätte skoj att äntligen få se dem! Kramkalas!

Igår åt jag den första hemmalagade maten jag ätit på ett halvår! Fy f-n vaaaa goooooott! Köttbullar hos Malin =) Det är verkligen vardagslyx! O det var grymt kul att träffa R o T, så stora dom blivit de små sötisarna! Tog inga bilder =( Min hjärna funkar inte! Sen åkte jag o Malin till Sara o packade in julklappar! Malin o Sara är grymma på att få varenda paket att se glamoröst ut =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte fy skam på det heller ju!=)

2010-12-23 @ 12:42:33
Postat av: Emma

Hehe, men det är ju en viss klasskillnad =P Kul är det iaf och jag är glad att jag fick vara med er =)

2010-12-24 @ 14:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0