lektyr



Lite att läsa på flyget =) Tyckte det var så lustigt att jag fick en liten bok om den Amerikanska konstitutionen av Daves pappa! Han är precis som min morfar fast i en amerikansk version så de två hade garanterat haft underhållande konversationer! De har så annorlunda dialekt, verkligen som breeeeed skånska!

Gud, maten kommer om 1 timme o 15 minuter!!! Snacka om slööööö utlämning... Jag är hungrig så jag dör just nu! Men men, det ska vara den bästa kinamaten in town!

Just nu tänker jag bara på köttbullar, svensk tacosmak på tacosen, prinskorvar, sill, lax, kräftor mm, haha! Jag önskar mig en über delikat brunch när jag kommer hem helt stelfrusen! Går det att ordna tro? ;-)) Med gurka! Har bara ätit de i hamburgare här =P

Typ 12 timmar tills planet lyfter, tjohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0