pepptalk

Haha, fick mig massa goa skratt av min komiker till lilla syster! Hon är bara så rolig! Såklart kommer jag inte ihåg hälften av vad hon sa för jag låg dubbelvikt! Hon har oxå massa tentor idag o imorgon, heja heja! Hon har inte smakat något på 4 veckor för hon är så förkyld pga kölden! O hon tror jag kommer tro att vi flugit till Antarktis o att Ven är ett isberg, så j*vla kallt e de visst! Hon har dessutom redan gjort sina fina pepparkakashus, barnen i bullerbyn =) Hon är så kreativ o "lugn" =P Själv hade jag slagit de i bitar när första delen vägrat fastna i sockret!

Du är bäst och kommer ta din eximinator med storm =) Tack vare din nedärvda mun------, hahahahaha!




Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahaha,ja jag garvade ganska bra själv med!! allt gick hur bra som helst på min examination idag och det kommer det att göra på din med ska du se!!! Aj löv jo! Om en vecka e min bigsis hemma!!! puss på daj

2010-12-14 @ 15:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0