puking......................



Vaknade i lördagsmorse o kände mig golvad......... kräk, kräk o lite mer kräk! Fy f-n! 2 dagar med vatten o bröd! Tycker inte pepto bismolen hjälper alls...



Har inte kunnat kolla i en enda bok heller utan bara haft blicken riktad i taket =((( Så jag kommer stortjuta om jag misslyckas! De enda positiva är väl att de inte kom tis/ons så jag inte ens hade haft möjlighet att ta sluttentorna... Buhuuuuuu!!! Jag är avundsjuk på Emma som pluggat som en galning! Jag vill oxå!!!!!!! Heja henne =)


Liz har iaf varit jätte gullig o fixat o donat med kex o kyckling o nudelsoppa =) Skönt att man inte bor själv när man mår så här!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hopps du mår bättre! Inte vara fjuuuk=(

2010-12-14 @ 08:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0