gråa hår



Idag har jag ju då försökt att återhämta helgens plugg! Går sådär! Jag är såååå rastlös! Det känns som hela terminen har varit som typ när man hopptränade varje vecka med Dour och nu står man där utanför manegen, full med adrenalin och vill bara in o hoppa, visa vad man har lärt sig o få sin välförtjänta rosett!!! O be till Gud att man inte får hjärnsläpp!



Köpte mig en ordbok idag så jag förhoppningsvis kan få allt rättstavat, inte en dag för tidigt! Sen tänkte jag jobba lite på mitt skrivande o bygga ett större SAT vokabulär under lovet, så de blev några böcker till flygplanet!



Hittade även min gamle vän i hyllorna på Barnes n Noble! Jag gjorde ju testet när jag var här sist, ifall jag kände för att komma tillbaka när kom hem! (Måste tas om man vill plugga i USA o kostar typ 2000 kr) Det är faktiskt de värsta testet jag gjort någonsin! 4 timmar non stop! Så jag tänker att inget kan vara värre än det =P


Imorgon smäller mina första två... Matte kl. 8-10 och sedan engelska 11-1... De känns nästan som att jag har kräksjukan fortfarande eftersom jag är helt über jollig o nervös! Blir de tal jag kan räkna? Blir de ett ämne jag kan komma på något klyftigt att skriva om?!! ÅNGEST! Det svåraste är nog engelskan eftersom man blir bedömd både på att man har rätt meningsbyggnader samt ens åsikter och tankar! Är formlerna IC DC. DC, IC. IC, cc IC. IC. ? Lr har jag bland ihop allt?!! Gahhhh! O viktigast av allt, varenda mening måste ha ett subject, verb and a complete thought!

Mest prestige har jag i accountingen på onsdag! Där har jag faktiskt fått anstänga mig! Inga problemlösningar denna gång, utan 75 frågor på 1300 sidor värda 2 poäng/st... HJÄLP!

Jag vill, jag vill, jag vill komma på Dean's list denna terminen! Jag vill kräka..!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

LYCKA TILL!!!!!!! Du e bäst

2010-12-14 @ 08:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0