Camarillo Outlet

Jag är ju besatt i Ugg's och tänkte att det var lika bra att införskaffa dem snarast möjligt. Så Emma trodde de skulle gå att hitta dem lite billigare i Camarillo. Typiskt nog fanns inte den klassiska modellen där... De nya har så grov sula och dem vill jag verkligen inte ha!



Det var ändå kul att gå runt! Fanns hur många butiker som helst så vi spenderade 3 timmar där =) Åt den godaste kakan ever, smakade som drömmar med vit choklad och macadamianötter!

Hittade ett par helt underbara Nine West stilettos som passade perfekt och var inte alls jobbiga att gå i, får ont i shoppinghjärtat nu när jag tänker på att jag lämnade dem där! Men måste tänka lite på ekonomin... Buhuu!

 

Sen var vi så klart hungriga... Blev in n out denna gången, mindre än 5 dollar per portion!

 

Tycker det är så fint med alla berg. Fast vädret var så där, regnade lite då och då så det kändes nästan som man var tillbaka i Skottland =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0