Tjenare!

Har kommit på att de funkar bättre för mig att blogga från mobilen så jag skrotar blogg.se eftersom de inte går att blogga från mobilen!!! Grymt dåligt!!! Kommer nog uppdatera lite när vi mellanlandar, skönt tidsfördriv =)

Har fortfarande inte bloggat något på den nya adressen men det kommer några bilder från Sweden när jag är tillbaka i LA =)

Trist att jag inte hann träffa alla jag ville..! Tiden går för fort!

Buhuu, känns lite sorgligt att åka härifrån! Nu har man hunnit aklimatisera sig... =(

Min nya adress är www.emmabellahemday.blogspot.com

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Sanne Davidsson

Hej!

Ja det var synd,ha en bra resa. Och lycka till däröver jag håller tummarna för dig hela tiden. Ha en god fortsättning på det nya året.Kramar Sanne

2011-01-07 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0